Консалтингова компанія Frost&Sullivan присудила премію «Найбільш інноваційний новий продукт 2018 р.» компанії Petro-Canada за лінійку моторних олив нового покоління DURON. Після порівняння з іншими продуктами по 10 ключовим критеріям, оливи канадського виробника були визнані кращими за інноваційність і відповідність майбутнім вимогам ринку.
Нове покоління олив DURON виробляється за найсучаснішими технологіями. Їх склад - це ефективна комбінація кращих присадок і одних з найчистіших базових олив в світі, що робить їх унікальними на ринку. При їх розробці враховувалися вимоги останніх специфікацій API і найбільших автовиробників (серед компаній, які відзначили високу якість продукції Petro-Canada можна виділити Caterpillar, Cummins, DAF, DetroitDiesel, Mercedes-Benz і Volvo) до інноваційності продукту. Показники олив DURON не тільки відповідають даним вимогам, але і частково перевершують їх.
Frost&Sullivan - це провідна консалтингова компанія, яка щорічно присуджує премії за нові продукти, створені із застосуванням найбільш інноваційних технологій. Нагороджуються компанії, які реалізували в своєму продукті новаторські ідеї і змогли підвищити споживчу цінність продукту, забезпечивши більшу віддачу покупцям, збільшивши продуктивність та прибутковість їх підприємств.
В рамках конкурсу аналітики компанії Frost&Sullivan незалежно один від одного оцінюють претендентів по ключових параметрах - відмітним властивостям нового продукту і впливу його на покупців - відповідно до критеріїв, зазначених у списку нижче.
• Критерій 1: Відповідність потребам
Вимога: потреби покупців повинні безпосередньо впливати і стимулювати розробку і позиціонування нового продукту.
• Критерій 2: Надійність
Вимога: продукт незмінно повинен відповідати очікуванням покупців або перевершувати їх за своїми надійним експлуатаційними властивостями, що зберігається з протягом всього терміну служби.
• Критерій 3: Якість
Вимога: продукт повинен володіти найвищим серед аналогів якістю, а також повним набором основних властивостей і повну функціональність.
• Критерій 4: Позиціонування
Вимога: продукт повинен задовольняти унікальну, незадоволену досі потреба, і при цьому конкуренти не повинні мати можливість легко його скопіювати.
• Критерій 5: Дизайн
Вимога: продукт повинен відрізнятися інноваційним дизайном, вдосконалити як його зовнішню привабливість, так і зручність використання.
• Критерій 1: Співвідношення ціни і характеристик
Вимога: продукти або послуги повинні забезпечувати вигоду, максимальну для даної ціни, якщо порівнювати з іншими подібними пропозиціями на ринку.
• Критерій 2: Задоволеність покупкою
Вимога: покупці повинні відчувати, що вони купують найоптимальніше рішення, яке не тільки задовольняє їх унікальні потреби, але і відповідає їх індивідуальним вимогам.
• Критерій 3: Задоволеність продуктом
Вимога: покупці повинні пишатися тим, що володіють продуктом або отримали послуги цієї компанії і мати тільки позитивний досвід протягом усього терміну служби продукту або надання послуги.
• Критерій 4: Задоволеність обслуговуванням
Вимога: обслуговування покупців може бути доступним, швидким, не доставляти їм будь-яких хвилювань і відрізнятися високою якістю.
• Критерій 5: Цінність бренду
Вимога: покупці повинні позитивно ставитися до цього бренду і демонструвати сильну прихильність до нього.
Згідно зі звітом Frost&Sullivan моторні оливиа нового покоління DURON виробництва компанії Petro-Canada LubricantsInc «Найбільш ефективні за своїми захисними властивостями, стійкості, продовження інтервалів заміни і зниження зносу двигуна». Більш того, в звіті говориться, що надійність і ефективність олив DURON нового покоління підкріплені «позитивним досвідом покупки».
• інвестування в нові технології;
• розуміння попиту і вигідне відміну від конкурентів;
• внесок в розвиток галузі і створення інновацій, які, в тому числі приносять відчутну користь споживачам.